E-mail

Enorm veel mensen maken gebruik van e-mail en dit is ook niet gek, want e-mail is het meest gebruikte communicatiemiddel dat er bestaat. Waar je vroeger nog gewoon brieven op de post moest doen, kun je nu makkelijk alles digitaal sturen. Natuurlijk blijft post altijd bestaan, maar E-mail wordt steeds vaker gebruikt. Bijna iedereen met een actief e-mailaccount gebruikt zijn E-mail ook elke dag. Niet alleen om met andere te communiceren, maar ook voor nieuwsbrieven te ontvangen van hun favoriete winkels. Dan komen we meteen op het punt dat e-mailmarketing een belangrijke vorm van marketing is. Dit komt omdat u hiermee dus enorm veel mensen kunt bereiken en ook nog eens snel en gemakkelijk.

Er zijn meerder verschillende e-maildiensten. Op onze website behandelen wij 2 verschillende e-maildiensten, namelijk Outlook en Gmail. Ook behandelen wij zakelijke e-mail en waarom dit belangrijk is voor uw bedrijf. Door middel van deze informatie proberen wij u een beter beeld te geven wat u allemaal met e-mail kunt doen.

Zakelijke mail Een zakelijk e-mail aanmaken heeft verschillende voordelen en daarom is het ook altijd aan te raden om een zakelijk e-mailadres aan te maken als u net een bedrijf bent begonnen. Dit geldt ook als u al een bedrijf heeft maar nog geen zakelijk e-ma[...] Lees verder
Outlook Microsoft Outlook is een een e-mailprogramma van het grotere geheel Office-pakket. Naast e-mail heeft Microsoft Outlook, hierna Outlook genoemd, ook andere functionaliteiten. Het is namelijk ook handig voor op zakelijk gebied. Zo kunt u met Outlo[...] Lees verder
Gmail Gmail is net zoals Outlook en Hotmail een maildienst. Gmail is van Google en is overal ter wereld te gebruiken. Tegenwoordig heeft Gmail meer dan één miljard actieve gebruikers. Zo zijn zij een van de grootste maildiensten ter werel[...] Lees verder

E-mailmarketing

Bedrijven kunnen door middel van nieuwsbrieven hun producten en diensten aan de mensen brengen, waardoor deze mensen kennis maken met de producten en daardoor misschien wel over gaan tot koop. Dit is dus een manier van marketing waarop u veel mensen kunt bereiken, maar bedrijven moeten wel opletten met de hoeveelheid nieuwsbrieven die zij sturen. Het moet namelijk geen spam worden. Dit is irritant voor de klanten en zullen dan ook minder snel geneigd zijn iets aan te schaffen. Ook moeten klanten altijd de mogelijkheid hebben zich uit te schrijven voor nieuwsbrieven.